Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Ben jij een Jager, Beschermer of toch een Wild paard
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Gast, Welkom op Untamed Horses.

 

 Miss Rose Esmeralda of Dawn!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Rose

Rose


Punten : 34392
Real Life Name : Rosalie

Profiel
Leeftijd: 19
Groep:
Partner: I'm not that easy to get!

Miss Rose Esmeralda of Dawn! Empty
BerichtOnderwerp: Miss Rose Esmeralda of Dawn!   Miss Rose Esmeralda of Dawn! Icon_minitimevr dec 10, 2010 8:27 pm

'Hoe bedoel je? Je wilt haar verkopen aan hem? Hij zal haar mishandelen en dat weten jullie.', schreeuwt Rose. 'Jongedame, gedraag je. Meneer heeft een goed bod gedaan en we zullen haar verkopen.', zegt een mannenstem. 'U kunt haar niet verkopen en zeker niet aan hem. Ze is een van mijn paarden en hoort niet thuis in zo'n handelstal.', zegt Rose nu met een ijzende stem. 'Het is afgelopen nu. Ik maak hier de beslissingen voor je en daar hoor je je naar te gedragen.', zegt de mannenstem. Rose stond op en keek hem diep in de ogen. 'Zoals u waarschijnlijk weer niet weet ben ik gisteren 18 geworden en dat betekent dat ik mijn eigen beslissingen mag nemen. In het testament van mijn ouders staat dat ik op de dag dat ik 18 wordt zelf mag beslissen wat ik ga doen. Ik beslis dat u haar niet kan verkopen omdat ze niet van u is. U houdt niet van paarden en daarom zal ik vertrekken uit dit huis samen met mijn dieren. U zult mij niet terugzien tot het moment dat ik besluit dat het zover is. Goodbye mister.', zegt ze en draait zich resoluut om.
Ze liep naar haar kamer en pakte haar spullen in. Ze had twee paarden die ze mee zou nemen. De anderen zou ze vrijlaten. Het waren ooit allemaal wilde paarden geweest en ze wisten hoe ze moesten overleven. Gelukkig hadden haar paarden dezelfde bouw en hoefde ze niet verschillende zadels mee te nemen. Nadat ze haar spullen had ingepakt en voldoende eten en drinken bij zich had, ging ze naar haar paarden. Ze liep de stal in en zadelde beide paarden. Het was winter en ze was niet van plan om hard te rijden dus kon ze veel op het pakpaard zetten en verder een deken over het rijpaard doen. Ze gooide de stallen los en bond het pakpaard aan haar rijpaard. Daarna gooide ze de deuren van de andere stallen open en joeg ze naar buiten. Ze rende snel naar buiten en gooide het hek naar de vrijheid open. Ze sprong op haar paard en reed met de paarden op. 'Dag iedereen.', zei ze en zo begon haar reis.

Naam: Miss Rose Esmeralda of Dawn
Leeftijd: 19 jaar!
Geslacht: Vrouwelijk.
Uiterlijk: Ze heeft bruine haren en bruine ogen. Haar huid is licht getint. Ze is slank gebouwd en heeft de rondingen op de juiste plaatsen.
Ouders: Mr. of Dawn x Mrs. of Dawn. Ze zijn allebei gestorven tijdens een reddingsoperatie.
Familieleden: Daniel of Dawn. Haar broer is 3 jaar ouder dan haar en is weggelopen toen hij 16 was. Sindsdien heeft ze hem nooit meer gezien.
Geschiedenis: Rose is een vrouw die op haar 5de haar ouders is verloren. Haar ouders woonden in Engeland, maar haar pleegouders niet. Die woonden in Nederland waardoor ze beide talen. Ze is verder opgevoed door haar pleegouders die erg streng waren.
Karakter: Ze is als jong meisje haar ouders verloren en dat heeft haar sterk gemaakt. Ze heeft nooit leeftijdsgenootjes gehad omdat die nooit goed genoeg voor haar waren. Dat zeiden haar pleegouders tenminste. Dat is de reden dat ze veel met haar dieren omging. Ze ving de paarden uit het wild op om ze te verzorgen en als ze beter waren dan liet ze hen weer gaan. Sommige paarden waren echter bij haar gebleven, maar die heeft ze vrijgelaten op het moment dat ze wegging. Ze heeft alleen haar merrie en hengst meegenomen. Die twee waren samen aan komen lopen als veulens en waren altijd bij haar gebleven. Ze is dus een sterke vrouw geworden die erg veel van dieren houdt en ze kan aggressief reageren als je niet goed voor ze zorgt. Toch kan ze dieren straffen als ze denkt dat dat de beste manier is. Van binnen is ze een lief meisje die mensen snel wil vertrouwen, maar dat toch niet snel doet.
Dieren: Ze heeft haar merrie, Roma, en hengst, Centauer Z, bij zich. Ze zijn allebei 5 jaar oud. Verder heeft ze ook een havik die haar helpt.

Als je meer wilt weten moet je maar RPG-en.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark Spirit

Dark Spirit


Punten : 33581

Profiel
Leeftijd: 4
Groep: ~
Partner: Come to me and you will burn in hell!

Miss Rose Esmeralda of Dawn! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Rose Esmeralda of Dawn!   Miss Rose Esmeralda of Dawn! Icon_minitimeza apr 30, 2011 6:16 pm

cool verhaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mila

Mila


Punten : 33804

Profiel
Leeftijd: 5 jaar
Groep: Creators Of Hell ik kom eraan!
Partner: ~

Miss Rose Esmeralda of Dawn! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Rose Esmeralda of Dawn!   Miss Rose Esmeralda of Dawn! Icon_minitimeza apr 30, 2011 7:30 pm

Dark Spirit dit valt onder spammen, want het is niet de bedoeling dat je hier op gaat reageren! Dit is alleen iets zodat je weet hoe degene is waarme je rpg't Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Miss Rose Esmeralda of Dawn! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Rose Esmeralda of Dawn!   Miss Rose Esmeralda of Dawn! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Miss Rose Esmeralda of Dawn!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: General :: Voorstellen :: Als Jager/Beschermer/Paard-
Ga naar: